Friday, September 21, 2012

Mereka wujud sebenarnya...

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Jejak aku bermula..
Di suasana baru ku temui mereka..
Yang ku sangka bidadari.. namun rupanya manusia..
ku bisikkan pada hati..
mereka wujud sebenarnya..

Jejak ku kuatkan dengan doa..
Dengan segala kelemahan aku melangkah..
Namun ku cuba setiap langkah ku penuhi dgn pengajaran..
Aku ingin mencari bahagia..
Bahagia yang sebenar-benar bahagia..

Pada jejak ini aku menaruh harapan..
Agar ini bermulaan pada setiap kebaikan..
Yang sudah berlalau tidak aku lepaskan..
Masih ku simpan ia sebagai pengajaran..

Pada tanah ini ku beriltizam pada diri sendiri
agar langkah kali ini benar-benar membuatkan aku di cemburui bidadari..

Bingkisan senja..

~Moga bidadari cemburu padamu~

No comments:

Post a Comment