Friday, February 26, 2010

Seharusnya aku...

Bismillahirahmanirahim...

Seharusnya aku mnjadi pelupa..
Pada benda-benda yang tak sepatutnya bermian di minda..
Seharusnya aku menjadi pecinta..
Pada Tuhan yang Maha Kuasa
Seharusnya aku menjadi hamba yang berguna..
Bukan menjadi sampah dunia..
seharusnya aku harus menyimpan cinta..
pada orng yang hingga ke akhir hayatnya hnya ada Allah dan umatnya didalam jiwa..
Bukan kepada lelaki yang kaki omong belaka..

Tapi itu hnya seharusnya..
dan aku sering melakukan sebaliknya..
Aku tahu aku perlu bergerak..
agar mimpi menjadi realiti..
agar angan-angan menajadi kenyataan..

Alhamdulillah..syukur kepada Tuhan..
Mungkin aku terlambat,
namun masih diberi peluang, ditunjukkan jalan..
masih nyawa dikandung badan..

Terima kasih ! aku dah dapat solusinya..Hidup ini seharusnya penuh dengan lelah..kerna syurga itu mahal hargnya..Yup!..Thanks!!Aku juga mahu pergi jauh..dan terbang lebih tinggi..Bukan hnya sekadar awan ingin kugapai..kalau boleh biarlah semua bintang dapat ku petik..Sakit dan penat...tapi itulah harga sebuah impian..Bukan impian biasa..tetapi impian seorng pecinta..

~Abaikan post ini,..~

~MAti itu pasti..hidup..insyaallah..~

1 comment: